PRODUCENT POJAZDÓW UŻYTKOWYCH I SERWISU HYDRAULIKI SIŁOWEJ
ZABUDOWY WYWROTKOWE
- Strona główna
- Zabudowy
- zabudowy skrzyniowe
WYSOKOTONAŻOWE
Wysokotonażowe – wywrotki na podwoziach 3 i 4 osiowych powyżej 18 ton dmc
- Dostępne w wersji trójstronnej i tylnozsypowej,
- Zaprojektowane i wykonywane z myślą o ekstremalnie wymagających klientach.
- Ich zastosowanie w zależności od wersji wykonania to przewóz materiałów sypkich jak piasek, żwir i kruszywa, poprzez masę bitumiczną aż do materiałów spakowanych lub umieszczonych na paletach.
- Dostępne w konfiguracji z wywrotem 1-no, 2-u lub 3 stronnym.
- Podłoga – wysokogatunkowa blacha stalowa gr. 5-8 mm odporna na ścieranie np Hardox.
- Burty boczne i tylna otwierane górą, uchylne dołem, wykonane z blachy Domex 3,4 i więcej mmm.
- Siłownik hydrauliczny – dostosowany do sposobu wywrotu, pompa zasilająca a sterownik obsługiwany w kabinie, całość zabezpieczona antykorozyjnie i lakierowana w dowolnym kolorze palety RAL.
- Siłownik hydrauliczny – dostosowany do sposobu wywrotu, pompa zasilająca a sterownik obsługiwany w kabinie, całość zabezpieczona antykorozyjnie i lakierowana w dowolnym kolorze palety RAL.
- Przy zastosowaniu najwyższej jakości stali gatunkowych Hardox, Domex oraz hydrauliki Nummi, wywrotki są wytrzymałe i odporne na obciążenia jakie występują w eksploatacji.
- Użycie wysokich gatunków stali pozwala też obniżać masę własną i uzyskać przez to większą ładowność pojazdu.
ŚREDNIOTONAŻOWE
Średniotonażowe – wywrotki na podwoziach od 7,5 do 18 ton dmc
- Długość wywrotek zróżnicowana a szerokość wewnątrz max 2470 mm.
- Podłogi wykonane z blach w gat. S355, Domex lub HARDOX.
- Burty boczne są wykonane z zimnogiętych profili stalowych lub blach gatunkowych.
- Oferujemy też wersje wywrotek z burtami z profili aluminiowych klasy 25, 30 lub 40 mm.
- Zastosowane zamki i zawiasy burt zapewniają owieranie wg osi górnej i dolnej oraz ich wypinanie.
- Burty boczne mogą być przedzielone w połowie kłonicą stałą lub demontowaną.
- Siłownik hydrauliczny – dostosowany do sposobu wywrotu, pompa zasilająca a sterownik obsługiwany w kabinie, całość zabezpieczona antykorozyjnie i lakierowana w dowolnym kolorze palety RAL.
- Układ hydrauliczny może być dzielony na dwa obwody (dla żurawia i wywrotki ) jak i przystosowany do zasilania przyczepy (szybkozłącze w tylnej części pojazdu).
- W zależności od długości zabudowy stosujemy jeden, dwa a nawet i trzy współpracujące z sobą siłowniki wywrotu.
- Przy zastosowaniu trzech siłowników, podnoszenie muldy odbywa się wyłącznie na boki.
- Przednia burta muldy jest wzmocniona i standardowo wyposażona w kasetę z roletą na plandekę.
- Zabudowy są czyszczone strumieniowo w zamkniętym boksie, odtłuszczane oraz malowane dwukrotnie podkładem utwardzalnym.
- Lakierowanie nawierzchniowe wykonane jest przez nałożenie dwóch warstw materiałów poliuretanowych w kolorystyce RAL.
- Całość prac powłokowych wykonywana jest w kabinie lakierniczej m-ki Saico.
NISKOTONAŻOWE
Niskotonażowe - wywrotki na podwoziach od 3,5 do 7,5 ton dmc
- Podłogi są zróżnicowane i wykonywane z płyty wodoodpornej lub blach w gat. S 355.
- Dostępne wersje muld są z burtami wykonanymi z profili aluminiowych lub stalowymi.
- Zasilanie jest elektryczną pompą olejowa lub bezpośrednio z PTO a sterowane z kabiny.
- Indywidualnie wykonane wersje z środkową poprzeczną burtą umożliwiają podział przewożonego sypkiego materiału.
- Wszystkie są wyposażone w rolowaną do kasety plandekę i ogranicznik kąta wychyłu.
AUTORYZOWANY PARTNER
PARTNERZY
AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR I SERWIS
Telefon:
+42 689 82 36
+42 688 70 22
Adres:
94-102 Łódź
ul. Nowe Sady 23
E-mail:
autokran@autokran.pl
O NAS
Jesteśmy niedużą firmą produkującą pojazdy użytkowe i układy hydrauliki siłowej w transporcie bliskim. Specjalizujemy się w nietypowych zabudowach pojazdów ciężarowych. Na rynku działamy w tej branży od 1990 roku.