Hydraulika wywrotu - Autokran

Hydraulika wywrotuarrow

 

 

WIPRO – NUMMI – hydraulika wywrotkowa dla najbardziej wymagających klientów


SIŁOWNIKI PODSKRZYNIOWE


W tej grupie wyróżniamy model takie jak: TT, ST i RT.
TT i ST- to siłowniki podskrzyniowe jednocylindrowe.

 

Są idealnie do sztywnych podwozi. Wysokość ich, jest tak niewielka, że bez problemu można je zamontować na podwoziu o bardzo gęstej zabudowie. Konstrukcja modelu TT i ST zapewnia długą żywotność. Wahadłowe zawieszenie siłowników w kołysce pozwala na wykorzystanie ich w wywrotkach trójstronnych.

 

RT- siłowniki tego typu oprócz niezwykle dużej siły podnoszenia, gwarantują również stateczność boczną w trakcie eksploatacji. Przykładem może być tu układ bocznych siłowników z przeznaczeniem do małych ciężarówek. Wysoka jakość przez zastosowanie głębokiego chromowania wszystkich stopni tłoczyska jest gwarancją bezawaryjnego działania.

 

SIŁOWNIKI CZOŁOWE

 

W tej grupie wyróżniamy modele takie jak: ENB, EWC, ETV, ENC, JT, ETE i ET.
ENB- Konstrukcja siłownika zapewnia boczną stateczność podczas pracy. Stopnie siłownika obliczono tak, żeby uzyskać optymalną siłę podnoszenia i stateczności przy największej sprawności.

 

ETV- siłownik montowany w pozycji odwróconej, jest idealny do unoszenia cystern.
EWC- siłownik jest urządzeniem stabilizowanym, przeznaczony dla pojazdów o sztywnej konstrukcji. Został wyposażony jest w rurę osłonową, która przenosi siłę podnoszenia na konstrukcję nadwozia.
ENC- siłownik jest podobny do typu ENB, różnica polega na zastosowaniu dodatkowej rury osłonowej która chroni siłownik przed zapyleniem.

 

JT- siłownik stabilizowany, wyposażony w ramiona podnoszące, które przenoszą siłę podnoszenia z siłownika na nadwozie.
ET- siłownik jest przymocowany do ramienia na nadwoziu. Dolny punkt zamocowania posiada przegub kulisty, dzięki któremu siły boczne nie oddziaływają na siłownik.
ETE- siłownik montowany z przodu nadwozia, a jego punkty zamocowania zapewniają swobodę bocznych ruchów siłownika, dlatego siły boczne nie obciążają tłoczyska.

 

KOMPONENTY – zbiorniki, zawory, pompy, rozdzielacze, ograniczniki i filtry