Zabudowy skrzyniowe
Dla podwozi o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton, zróżnicowanej długości i szerokości, obrzeże z profilu zimnogiętego a całość konstrukcji ze stali wysokogatunkowej konstrukcja podłogi wzmocniona dodatkowymi profilami ( indywidualne wymogi) boczne słupki z zamknięciami, demontowane po otwarciu burt, stopień wejściowy składany, osłony boczne przeciwwjazdowe, komplet świateł obrysowych, pojemnik na wodę.
Ponadto wodoszczelna skrzynka narzędziowa z tworzywa, fartuchy p-błotne i osłony na lampy według potrzeb lub uzgodnień.
Burty z profili aluminiowych anodowanych lub malowanych oraz stalowych malowanych.
Przednia burta nawet do wysokości kabiny, wzmocniona i podwyższona oraz dodatkowo osłonięta na zewnątrz blachą stalową lakierowaną a od środka dołem pasem blachy aluminiowej.
Podłoga z płyty wodoodpornej, antypoślizgowej, foliowanej, o grubościach od 15 do 30mm.
Możliwe jest też zastosowanie na podłodze blachy stalowej ryflowanej i płyty.
Na zewnątrz podłogi wspawane odbojniki p-wózkowe, chroniące burty przed wgnieceniem.
W obrzeżu podłogi wspawane są uchwyty do pasów.
Na życzenie klienta może być wykonany stelaż i plandeka.
Całość czyszczona strumieniowo w boxie i zabezpieczona antykorozyjnie przez malowanie dwuwarstwowo podkładem utwardzalnym.
Lakier nawierzchniowy w kolorystyce RAL wykonany jest z materiałów poliuretanowych.
Możliwość wykonania indywidualnych rozwiązań w zabudowie, spełniających oczekiwanie klienta. Zabudowy mogą być wyposażane w dodatkowe oświetlenie i różne uchwywty wg potrzeby zamawiającego.
Do tego oczywiście możliwość zamontowania dowolnych urządzeń dźwignicowych jak żuraw, podest itp. ustalone, zakupione lub dostarczone przez Klienta